Facebook reklāmas stratēģiskā darbnīca

Ja tu esi...

Sociālo mediju speciālists uzņēmumā

Digitālās nodaļas vadītājs uzņēmumā

Digitālās aģentūras darbinieks

...un vēlies uzzināt kā:

  • izvairīties no tipiskākajām kļūdām, kas noved pie nekvalitatīviem sekotājiem, finansiāliem zaudējumiem un negatīvas zīmola uztveres
  • izveidot stratēģisku Facebook reklāmas kampaņu sistēmu, kas ved cilvēku no 1. saskares punkta līdz pirkumam un lojalitātei;
  • veidot pārdotspējīgu un atbilstošu saturu dažādos mārketinga funeļa līmeņos;
  • ar augstu precizitāti nodefinēt sava klienta profilu (un kā Facebook to var izdarīt labāk par tevi, pie tam tavā vietā);
  • pieņemt datos balstītus biznesa lēmumus (un beigt minēt vai cerēt uz veiksmi), jo ne vienmēr zemākais CPM vai lētākais klikšķis rezultējas pirkumā;
  • samazināt savus reklāmas tēriņus, optimizējot kampaņas;
  • veidot psiholoģijas principos balstītas un efektīvas reklāmas (attēli, virsraksti, teksts), kas piesaista uzmanītu un kvalitatīvus klikšķus;
  • uzskaitīt konversijas (pirkumus), lai saprastu, kas strādā (un, kur tu vienkārši izmet naudu vējā);
  • paplašināt savas kampaņas, sasniedzot vairāk atbilstošu cilvēku, saglabājot augstu ROI, relevance score un cīnoties ar reklāmu nogurumu.

...tad piesakies Facebook reklāmas stratēģiskajai darbnīcai

Darbnīcas laikā dalībnieki praktiski strādā pie savas vai klietu Facebook stratēģijas izstrādes un darbojas uzņēmuma reklāmas kontos, lai ieviestu efektīvas reklāmas kampaņas, kas veicina pārdošanu

Programma

Kāpēc Facebook nestrādā? Nepareiza platformas izmantošana un reklāmdevēju kļūdas
Facebook reklāmas kampaņu struktūras un mērķu definēšana
Efektīva Facebook funeļa (stratēģiskas sistēmas) izveide
Pārdotspējīga un platformai pielāgota satura izveides soļi
Mērķauditorijas definēšanas kļūdas un pamatprincipi
Kvalitatīvu un segmentētu retārgetinga auditoriju izveide
Psiholoģijā balstītu reklāmtekstu, attēlu un video veidošana
Darbs ar Facebook Pixeli un Google Tag Manager
Datu analīze, kampaņu optimizācija un izmaksu samazināšana


Ko par Facebook darbnīcu saka apmeklētāji?

Apmācību laikā tika sniegti un lieliski izskaidroti vairāki noderīgi instrumenti, iepriekš nedzirdētas “fiškas" un metodes, kuras ieviešot izdevās mūsu reklāmas konversijas/maksu par reģistrāciju jau nākošā mēneša laikā samazināt par 40%, ļaujot mums par to pašu maksu iegūt krietni vairāk jaunus un kvalitatīvākus klientus. Pozitīvi ir tas, ka tiek iedota ne tikai prakse kā izveidot reklāmas, kā labāk sasniegt sev svarīgo auditoriju, bet arī tas, kādas tās labāk veidot, ar ko komunicēt, lai būtu lielāka efektivitatē un netiktu reklāmas budžeti skaloti pa tukšo.

~ Bruno Vēberis, Facebook reklāma speciālists @ Mozello.lv

Facebook, kā mārketinga platformu izmanto daudzi, taču pēc semināra apmeklēšanas pārliecinājos, ka, gluži kā lielākā daļa, neizmantoju pat 10% no visām iespējām, kas tiek piedāvātas. Digitālās Meistarības seminārs ļāva ne tikai precīzāk definēt mērķa klientu, lai radītu efektīvākas mārketinga kampaņas, bet arī izstrādāt jaunas reklāmas kampaņas un kampaņu sistēmas, kas sniedz rezultātus. Seminārs pārsteidza ar savu praktiskumu, pretēji gaidītajai teorijai, un zināšanām, kas izmantojamas uzreiz.

~ Juris Zalāns, CEO @ Benefits.lv

Darbnīcu jau apmeklējuši dažādu nozaru uzņēmumi

Darbnīcas vadītājs

Jānis Jakobs

Digitālās Meistarības dibinātājs, Facebook reklāmas stratēģijas speciālists un digitālā mārketinga entuziasts. Pieredze pārvaldot Facebook kampaņas, kas mērķētas Latvijā, ASV, Kanādā, Lielbritānijā, Austrālijā, Eiropā u.t.t. kopumā apgrozījis ap 305'000 USD Facebook reklāmas budžeta, kas uzņēmumiem dažādās nišās rezultējies ~935'000 USD peļņā.

Darbnīcas norise

Tuvākais seminārs plānots 2018. gada 2. ceturksnī

Dalības maksa 137.00 Eur + PVN  199.00 Eur 

PIETEIKTIES FACEBOOK DARBNĪCAI


 .