Facebook algoritma & Facebook auction bezmaksas meistarklase

Kā beidzot izprast Facebook algoritmu un Facebook auction (izsoli), lai neizmestu naudu vējā Facebook reklāmās, bet sasniegtu vēlamo biznesa rezultātu un piesaistītu klientus

KAM PAREDZĒTA ŠĪ MEISTARKLASE?

Meistarklase paredzēta reklāmas speciālistiem / sociālo tīklu speciālistiem un uzņēmējiem, kas vēlas fundamentāli izprast Facebook Newsfeed mehāniku, aiz kuras stāv Facebook algoritms (machine learningun Facebook auction, lai "zinātniski" pieietu savām Facebook reklāmas kampaņām.

Ja tev svarīgas ir konversijas (pirkumi, reģistrācijas, pieteikumi u.t.t.) nevis sekotāju skaits vai Reach, tad droši piesakies!


APSKATĪSIM 2 aspektus, kas nosaka facebook reklāmas (ne)rezultativitāti

Facebook algoritms

Atklāsi, kādi mainīgie nosaka to, vai tev reklamēties būs dārgi / lēti un vai tu sasniegsi pareizos cilvēkus (un vēlamos rezultātus) 

Facebook Auction (izsole)

Uzzināsi, kā Facebook nosaka, kuri reklāmdevēji sasniedz lielāku auditoriju (maksājot mazāk) un kādi faktori to ietekmē

KO Tu UZZINĀsi UN IEGŪsi?

  • Iegūsi fundamentālu izpratni, par Facebook Newsfeed mehāniku (un kā izmantot šo izpratni savā labā);
  • Gūsi izpratni, kā strādā Facebook algoritms un kādus mainīgos tu vari kontrolēt, lai sasniegtu biznesa rezultātus;
  • Uzzināsi, kā strādā Facebook auction un kā nodrošināt to, ka tev "izsolē" ir virsroka attiecībā pret citiem reklāmdevējiem;
  • Noskaidrosi, kādi mainīgie nosaka to, vai tavas Facebook reklāmas izmaksas būs zemas vai augstas;
  • Sapratīsi, kā kampaņu optimizācijas mērķu izvēle nosaka tavus rezultātus (un kur, iespējams, tu šauj greizi);
  • Noskaidrosi, kā strādā Facebook Pacing sistēma, lai piegādātu tavu reklāmu lietotājiem un, kas ir Probabalistic Throttling;
  • Atbildes uz jebkuru tev interesējošu jautājumu, kas saistīts ar Facebook algoritmu un izsoli.


Meistarklasi vadīs

Jānis Jakobs

Digitālās Meistarības dibinātājs, Facebook reklāmas stratēģijas speciālists un konsultants. Pieredze pārvaldot Facebook kampaņas, kas mērķētas Latvijā, ASV, Kanādā, Lielbritānijā, Austrālijā, Eiropā u.t.t. kopumā apgrozījis ap 305'000 EUR Facebook reklāmas budžeta, kas uzņēmumiem dažādās nišās rezultējies ~975'000 EUR peļņā.

Norise

14. septembris 17:30 - 20:00

LU Biznesa inkubators, Aspazijas bulvāris 5

⛔ Pieteikšanās ir slēgta, jo brīvu vietu vairs nav ⛔

Ja vēlies kaut daļu no tās vērtības, ko iegūs dalībnieki, tad seko līdzi pasākuma tiešraidei mūsu Facebook lapā 👉 fb.me/meistariba


 .