Facebook Elites Skola

No pamatiem līdz elitei - visaptverošākais un padziļinātākais Facebook reklāmas stratēģijas apmācību cikls Latvijā!

Apmeklējot Facebook Elites skolu, tu iemācies, kā:

  • izvairīties no tipiskākajām reklāmdevēju kļūdām, kas noved pie naudas izmešanas un ilgtermiņa zaudējumiem
  • veidot pelnošu Facebook reklāmas stratēģiju, kas fokusējas uz klientu piesaisti un peļņas palielināšanu, nevis uz Like & Share 
  • izmantot vairākas reklāmas kampaņas, kas strādā paralēli un virza cilvēku pretim konversijai (pirkumam, reģistrācijai, lejupielādei u.t.t.)
  • reversi plānot lietotājas ceļu un pārdot savu produktu /pakalpojumu cilvēkiem, kas ikdienā neaizdomājas par tā nepieciešamību
  • veidot video un blogu saturu, kas liek cilvēkiem "iekārot" produktu / pakalpojumu un veicina pārdošanu (asistē konversijās)
  • rakstīt efektīvus reklāmtekstus, kas ne tikai piesaista uzmanību, bet veicina kvalitatīvus klikšķus un sagatavo konversijai
  • pārvarēt lietotāju šaubas, bailes un konvertēt vairāk klientu, veidojot stratēģisku retārgetinga sistēmu (arī Facebook Messenger'ī)
  • jēgpilni analizēt, interpretēt datus un patstāvīgi pieņemt sarežģītus optimizācijas lēmumus
  • mērīt reālu biznesa atdevi (nevis sekotāju skaitu, Reach u.t.t.), strādājot ar Facebook Pixeli, konversiju notikumiem un to parametriem
  • samazināt izmaksas, optimizējot reklāmas kampaņas un saglabājot augstu CTR un Relevance Score 


Mācību process

Prakse

Praktiski uzdevumi, paskaidrojoši Case Study, mācīšanās darot un strādājot pie reālām reklāmas kampaņām

Mājas darbi

Uzreiz pielieto apgūtās prasmes, analizē kļūdas, iemācies patstāvīgi pieņemt sarežģītus optimizācijas lēmumus

Materiāli

Prezentācijas, izdales materiāli, PDFi - bagātīgi materiāli, ko iespējams izmantot ne tikai mācību laikā, bet arī pēcāk

 Facebook Elites Skolas programma

1. nodarbība

Facebook platformas specifika un pārskats spēcīgiem pamatiem

  • Reklāmdevēju kļūdas, kas noved pie naudas izmešanas un kā no tām izvairīties
  • Facebook algoritma darbības pamatprincipi un nianses
  • Reklāmas platformas pārskats un padomi
  • Kā mērīt to, kam patiešām ir jēga (nevis Like & Share)
  • Kā pieņemt datos balstītus lēmumus un veikt datu interpretāciju 
  • Kā strādāt ar Facebook Pixeli, pielāgotajām konversijām un Pixel helper
  • Kā veidot segmentētas un ieinteresētas auditorijas vienlaicīgi palielinot pirkuma potenciālu un veidojot "attiecības" ar lietotāju 

Mājas darbs #1

2. NODARBĪBA

Kā veidot sistemātiskas retārgetinga kampaņas, kas maksimizē peļņu

  • Retārgetinga pamatprincipi
  • Pilns lietotājas ceļa retārgetings jeb stratēģiskas reklāmas sistēmas ieviešana
  • Lietotāja ceļa reversā plānošana, dalījums posmos un laika rāmja ieviešana
  • Retārgetinga auditoriju veidošana un auditoriju izslēgāsnas principi
  • Retārgetinga reklāmtekstu specifika
  • Advancētas retārgetinga struktūras 
  • Efektīva Facebook Messenger retārgetinga reklāma

Mājas darbs #2

3. nodarbība

Pelnošu auditoriju definēšana & optimizētas kampaņas struktūras ieviešana

  • Kritiski svarīgas auditorijas, kas nepieciešamas katram reklāmdevējam
  • Pelnošu auditoriju atrašanas process (un kā Facebook to var paveikt mūsu vietā)
  • Kvalitatīvu Lookalike auditoriju veidošana
  • Pārdomātas kampaņas struktūras un iestatījumu definēšana
  • Kampaņu mērķu definēšana - kāpēc neizmantot Boost Post?
  • Komplicētas tārgetinga iespējas un korekts Placements lietojums
  • Budžeta plānošana, kampaņu testa perioda ievērošana un skeilošana
  • Maksāšanas veida specifika un piemērotākā optimizācijas mērķa izvēle
  • Optimizētas struktūras ieviešana, kas ļauj precīzi mērīt ROAS (reklāmas atdevi)
  • Auditoriju, attēlu, reklāmtekstu un citu parametru testēšana
  • Kampaņu rezultativitātes un efektivitātes paildzināšana

Mājas darbs #3

4. nodarbība

Pārdotspējīga satura, efektīvu reklāmu veidošana un padziļināta datu analīze

  • Kā veidot platformai piemērotu video & blogu saturu, kas veicina pārdošanu
  • Pārdotspējīgu reklāmtekstu pamatnosacījumi
  • Reklāmas psiholoģija un cilvēku izvēli ietekmējošie faktori
  • Reklāmas ziņojuma tipi un konteksts
  • Kā strādāt ar lietotāju šaubām, bailēm, neuzdotiem jautājumiem
  • Efektīvu attēlu principi un metaforu lietojums
  • Padziļināta datu analīze, mērot asistētās konversijas, izmantojot URL parametrus un Google Analytics
  • Pielāgoto atskaišu veidošana un datu segmentācija korektākiem lēmumiem
  • Kā strādāt ar Facebook konversiju notikumu skriptiem un to parametriem, lai precīzi mērītu kampaņas finansiālo atdevi
  • Kā izmantot Google Tag Manager, lai ieviestu konversiju uzskaiti ātri un bez IT palīdzības

Mājas darbs #4

Facebook Elites Skolas pasniedzējs

Jānis Jakobs

Digitālās Meistarības dibinātājs, Facebook reklāmas stratēģijas speciālists un digitālā mārketinga entuziasts. Pieredze pārvaldot Facebook kampaņas, kas mērķētas Latvijā, ASV, Kanādā, Lielbritānijā, Austrālijā, Eiropā u.t.t. kopumā apgrozījis ap 305'000 EUR Facebook reklāmas budžeta, kas uzņēmumiem dažādās nišās rezultējies ~935'000 EUR peļņā.


Facebook Elites Skolas norise

Tuvākā semināru grupa plānota 2018. gada 2. ceturksnī

Nodarbības norisinās Katrīnas Dambī 27, Rīgā

Dalības maksa 

397.00 EUR + PVN  (599.00 EUR)

  Pieteikties Facebook Elites Skolai  

Vietu skaits limitēts - no 12 vietām pieejamas vēl 12


 .